Groet - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Commando opleiding 68 - 6 - WaarBenJij.nu Groet - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Commando opleiding 68 - 6 - WaarBenJij.nu

Groet

Door: Jorrie Jordaan

Blijf op de hoogte en volg Commando opleiding

07 Oktober 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Van de webmaster:

Op zondag 7 oktober heeft onze gids Jorrie na thuiskomst eindelijk kans gezien op deze website te kijken. Hij heeft toen een reactie geplaatst bij het bericht waar hij zijn eigen foto aantrof. Ik vind dit bijzonder genoeg om het een eigen plekje op de site te geven.
Teun.

Groete uit n nat en winderige Suid-Afrika (Groot Brak Rivier) in die omgewing van Oudtshoorn.
Ek vertrou almal is veilig tuis en sal binnekort weer uitgerus wees. Onthou jul was op toer en nie op vakansie nie (dubbel negatief).
Dit is lekker by die see.
Peter is nog onderweg na Kaapstad en sal maandag oggend daae aankom.
Dit was n plesier om saam met julle te reis, en ek hoop dat julle n beter begrip vir Suid-Afrika gekry het, en dat julle weer sal hier kom kuier.

Groete aan almal, en spesiale drukkies aan die dames.